مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-19اقتصادي

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: 10 هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد مقیمی بیش از ظهر شنبه در آیین بهره برداری فاز نخست شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان اظهار کرد: یکی از زیباترین و موفق ترین و درخشان ترین مشارکت های بخش دولتی و خصوصی در این شهرک اتفاق افتاده است.

وی افزود: اتفاقی که در این شهرک اتفاق افتاده در کشور بی نظیر بوده و باید به عنوان الگو و پایلوت در تمام کشور معرفی شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران با اشاره به میزان سرمایه گذاری این پروژه گفت: 10 هزار میلیارد تومان در این شهرک سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مقیمی خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان شرکت شهرک های صنعتی و 9 هزار میلیارد تومان خود بنکداران در این مجموعه سرمایه گذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه این تجربه قابلیت انتقال به سایر نقاط کشور را دارد، بیان کرد: آقای مخبر معاون رییس جمهور قصد انتقال اصناف تهران به شهرک های خارج شهر را داشتند که ما پیشنهاد دادیم از همدان بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران عنوان کرد: در حال حاضر در شهرک صنفی بوعلی بیش از 400 واحد به بنکداران واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومان در شهرک صنفی صنعتی بوعلی همدان