مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-20اقتصادي

کدام بانک ها شاکیان محمد رستمی صفا بودند؟


حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گروه رستمی صفا با مدیریت محمد رستمی صفا در سال های 1382 تا 1392 با تشکیل شرکت های متعدد، تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را برای تولید و واردات از بانک های پارسیان، ملی، سپه، توسعه صادرات و تجارت دریافت و بخش عمده این تسهیلات را به خارج از کشور منتقل کرد.

موضوع شکایت بانک تجارت از محمد رستمی صفا طبق شکایت بانک تجارت، این افراد در طی سال های 83 تا 86، با تأسیس شرکت های اقماری گوناگون، تحت عنوان ایجاد اشتغال و تولید مبادرت به اخذ تسهیلات هنگفتی بالغ بر 950 میلیارد ریال از منابع این بانک در قالب گشایش اسناد اعتباری به منظور ورود ماشین آلات تجهیز و توسعه کارخانه های خود کردند اما وجوهات دریافتی را در محل تسهیلات اعطایی هزینه نکرده و علی رغم تلاش های بانک، نه تنها هیچ همکاری جهت بازپرداخت تسهیلات اعطایی نداشتند بلکه با تأسیس شرکت های اقماری دیگر از سایر بانک ها نیز مبادرت به اخذ تسهیلات کردند.

موضوع شکایت بانک پارسیان از محمد رستمی صفا مدیران بانک پارسیان نیز اقدام به شکایت علیه محمد رستمی صفا و شرکای وی به اتهام تحصیل مال از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بانک ها شاکیان محمد رستمی صفا بودند؟

کدام بانک ها شاکیان محمد رستمی صفا بودند؟