مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-31بين الملل

هشدار مقامات نظامی صهیونیست درباره نزدیک شدن زمان جنگ با لبنان


رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب الله لبنان هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه در گزارشی احتمال درگیری نظامی میان لبنان و رژیم صهیونیستی را بسیار بالا توصیف کرد.

در گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت آمده است: مقامات ارشد ارتش اسراییل معتقدند که احتمال درگیری نظامی با لبنان در شرایط کنونی به همان سطح پیش از جنگ در سال 2006 رسیده است.

بنابر اعلام این روزنامه مقامات نظامی صهیونیست با رصد شرایط و تحولات اخیر درباره این موضوع هشدار داده و وضعیت را خطرناک ارزیابی کرده اند.

این در شرایطی است که در ماه های اخیر رژیم صهیونیستی به دلیل پرونده اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، درگیر مشکلات و بحران های متعددی بوده است.

یکی از مهمترین این بحران ها خودداری و تمرد نظامیان صهیونیست از ادامه خدمت نظامی به دلیل اعتراض به اصلاحات نتانیاهو بوده است که به اعتقاد تحلیلگران صهیونیست، ارتش این رژیم را تضعیف کرده است.

در همین رابطه وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی از دست بسته باقی ماندن فرماندهان ارتش و سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی در قبال وضعیت فعلی به شدت انتقاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقامات نظامی صهیونیست درباره نزدیک شدن زمان جنگ با لبنان

هشدار مقامات نظامی صهیونیست درباره نزدیک شدن زمان جنگ با لبنان