مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-22فرهنگي

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات تبصرە 16 بە اصحاب فرهنگ و هنر کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان درخصوص تسهیلات پرداختی به اصحاب فرهنگ و هنر استان گفت: 40 میلیارد تومان در سال گذشته برای اولین بار تسهیلات کم بهره از طریق تبصره 16 به اصحاب فرهنگ و هنر استان کردستان پرداخت شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان درخصوص تسهیلات پرداختی به اصحاب فرهنگ و هنر استان گفت: 40 میلیارد تومان در سال گذشته برای اولین بار تسهیلات کم بهره از طریق تبصره 16 به اصحاب فرهنگ و هنر استان کردستان پرداخت شد.

علی اصغر دریایی شامگاە روز گذشتە در نشست هم اندیشی با فیلم سازان استان کردستان در محل سالن کنفرانس مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: خدمات شایان توجهی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اصحاب فرهنگ و هنر استان ارائه می شود.

این خدمات شامل بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات کم بهره بانکی، بیمه تکمیلی و تسهیلات بلاعوض ازدواج جوانان هنرمند و فرزندآوری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اصحاب فرهنگ و هنر استان ارائه می شود.

دریایی افزود: همه امور فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت شورایی برگزار و مدیریت می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: ارتباطات و تعامل با فیلم سازان در جلسات هم اندیشی با مطالبه گری و درخواست های منطقی، بهتر به نتیجه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات تبصرە 16 بە اصحاب فرهنگ و هنر کردستان

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات تبصرە 16 بە اصحاب فرهنگ و هنر کردستان