مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-06سياسي

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان اعضای بخشهای مختلف جهاددانشگاهی از جمله ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند، گفت: ایسنا به درستی مطالبه حوزه آب استان را درک کرده است.

- محمد مهدی جوادان زاده در آستانه هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، ضمن بازدید از دفتر ایسنا در یزد و تبریک این روز به خبرنگاران، به تقارن این مناسبت با شانزدهم مردادماه سالروز تاسیس جهادانشگاهی اشاره و اظهار کرد: اعضای مجموعه جهاددانشگاهی مشتمل بر بخشهای مختلف از جمله خبرگزاری ایسنا را می توان جهادگران خاموشی دانست که هر کجا ورود پیدا می کنند دلسوزانه و به دور از دلال مسلکی ها و نگاه های اقتصادای معمول به جامعه خدمات ارائه می کنند.

وی وجود چنین دیدگاهی را ارزشمند خواند و گفت: مسئولان کشور و استان باید این نگاه را قدر بدانند و در جهت ترویج آن کمک کنند.

مدیر عامل آب منطقه ای یزد با اشاره نقش تاثیرگذار رسانه هم در انعکاس اخبار و هم در نقدهای منصفانه به عملکرد بخشهای مختلف، گفت: رسانه ها باید ضمن امیدآفرینی در جامعه، واقعیت ها را به درستی و به نحوی که مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرد، جهت اصلاح مشکل از سوی مسئولان منعکس کنند.

جوادیان زاده با اشاره به وضعیت کم آبی استان و تلاش های صورت گرفته و در حال انجام مسئولان استان در این راستا، گفت: خوشبختانه ایسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند

ایسنا مصداق بارز جهادگران خاموش هستند