مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-19سياسي

طرح «حامیم» پاسخگوی دغدغه مندی اعتقادی و فرهنگی دانشجویان است


مسئول کمیته آموزشی طرح حامیم دانشگاه های اردبیل گفت: طرح «حامیم» دانشگاه های استان اردبیل پاسخگوی دغدغه مندی های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی دانشجوین است.

- اردبیل- مسئول کمیته آموزشی طرح حامیم دانشگاه های اردبیل گفت: طرح حامیم دانشگاه های استان اردبیل پاسخگوی دغدغه مندی های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی دانشجوین است.

حجت الاسلام واحدی زاده در گفت وگو با در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در طرح بزرگ حامیم که بیش از 250 دانشجو در آن شرکت کرده اند علاوه بر آموزش های رسمی همچون تاریخ اسلام، تاریخ تمدن و مباحث انقلاب اسلامی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده است نشست ها و کارگاه های مختلف با حضور اساتید ملی و کشوری نیز برگزار می شود تا بتوانیم از این طریق دغدغه های دانشجویان را در حوزه های مختلف اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی مرتفع کنیم.

واحدی زاده اضافه کرد: آگاهی بخشی و معرفت افزایی در این دوره از طرح حامیم مدنظر قرار گرفته و همچنین مسائل مرتبط با حوزه روانشناسی، مهارت های تحکیم بنیان خانواده، مهارت های شخصیت سازی و خودسازی در کارگاه های متعدد برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کلاس های رسمی، نشست ها و کارگاه ها با حضور دانشجویان و اساتید بومی و ملی برگزار می شود تا در یک اردوی هشت روزه بتوانیم دانشجویان را با کنشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حامیم» پاسخگوی دغدغه مندی اعتقادی و فرهنگی دانشجویان است

طرح «حامیم» پاسخگوی دغدغه مندی اعتقادی و فرهنگی دانشجویان است