مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-18اقتصادي

کشف 30 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در دالاهو


مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو از کشف 30 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در این شهرستان خبر داد.

- مهدی آزادی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 30 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات توسط پرسنل آبفا شهرستان دالاهو کشف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: برای کشف انشعابات غیرمجاز کارگروهی در شهرستان دالاهو تشکیل شده تا برای شناسایی، قطع و جمع آوری انشعابات غیرمجاز اقدامات لازم را به عمل آید.

مدیر امور آب و فاضلاب دالاهو تصریح کرد: طی پنج ماه اخیر شهرهای گهواره، ریجاب، کرند غرب و همچنین تعدادی از روستاهای بخش مرکزی گهواره شامل تختگاه سید جمشید، کامران بیکرضا، شاهمار، بانزلان، ده کهنه، ده جامی و 2 روستای کرند غرب شامل سرتنگ و سرچقاه پایش شده و همه انشعابات غیر مجاز آنها شناسایی و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

آزادی نیا بیان کرد: در این پایش تعداد 23 فقره انشعاب غیرمجاز خانگی شناسایی شد که 10 فقره آن به مجاز تبدیل گشته و هفت فقره هم انشعاب غیرمجاز باغات شناسایی، قطع و جمع آوری شد.

وی ادامه داد: 200 فقره اشتراک های کم مصرف نیز پایش شدند که از بین آنها هم تعدادی انشعاب غیر مجاز شناسایی و جریمه شدند و همچنین به مشترکین پر مصرف نیز تذکرات لازم مبنی بر صرفه جویی در مصرف این مایع حیات بخش و گرانبها داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در دالاهو

کشف 30 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب خانگی و باغات در دالاهو