مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-20حوادث

انهدام باند سارقان منزل و طلاجات در گناوه


فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری باند چهار نفره سارقان منزل و کشف طلاجات سرقتی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن غضنفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی نیابت و اطلاع واصله از پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی مبنی بر حضور 2 نفر از اعضای باند سارقین منزل و طلاجات تحت تعقیب در گناوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با اقدامات فنی استان خراسان جنوبی و با بسیج کردن همه یگان های انتظامی شهرستان گناوه و ارائه مشخصات متهمین و خودرو 206 مورد استفاده آنها به واحدهای گشتی و شهرستان های همجوار و انجام طرح مهار مسیر خروجی و فرار سارقین مسدود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: محل اسکان سارقین شناسایی و با هماهنگی های قضایی مخفیگاه سارقین محاصره و در یک عملیات پلیسی منظم و منسجم و غافلگیرانه 4 نفر سارق به همراه خودرو 206 سفید رنگ و پژو 405 نقره ای دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان گناوه انتقال داده شدند.

وی با اشاره به کشف طلاجاتی که متهمین در شهر بوشهر سرقت کرده بودند و انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی بوشهر برای تحقیقات تکمیلی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به صورت شبانه روزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منزل و طلاجات در گناوه

انهدام باند سارقان منزل و طلاجات در گناوه