مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-08سياسي

جزییات بیستمین کنفرانس بین المللی رمز ایران اعلام شد


بیستمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی، به همت انجمن رمز ایران و با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن رمز ایران در آستانه 25 سالگی فعالیت های خود، بیستمین کنفرانس بین المللی رمزشناسی و امنیت اطلاعات را در روزهای 8 و 9 شهریورماه 1402 به صورت حضوری و با مشارکت و میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در محل این سازمان واقع در تهران، منطقه احمدآباد مستوفی برگزار می کند.

برگزاری نشست های ارائه مقالات علمی پژوهشی در مباحث مختلف رمزشناسی و افتا، سخنرانی های کلیدی توسط اساتید و محققان برجسته داخلی و خارجی، سخنرانی های مدعو توسط دانش پژوهان جوان کشور، ارائه مقالات کوتاه علمی صنعتی توسط شاغلین در صنعت افتا، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مورد نیاز جامعه و برپایی نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه شرکت های فعال در صنعت افتا بخشی از برنامه های بیستمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران هستند.

همچنین در این کنفرانس، به دلیل اهمیت روزافزون آموزش اصولی و استاندارد مباحث امنیت اطلاعات و ارتباطات در سطوح مختلف از کودکستان تا دانشگاه، میزگرد تخصصی با موضوع آموزش و ارتقاء مهارت های نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری با حضور کارشناسان ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیستمین کنفرانس بین المللی رمز ایران اعلام شد

جزییات بیستمین کنفرانس بین المللی رمز ایران اعلام شد