مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-17اقتصادي

احداث تونل خلخال به اسالم طی 48 ماه به اتمام می رسد


معاونت ساخت و توسعه راه های کشورگفت: شرکت مجری انجام ساخت تونل جاده خلخال به اسالم مکلف شده است در عرض 48 ماه این تونل را احداث کند و حمایت مستمر از این پروژه تا تکمیل نهایی آن لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا کدخدا زاده ظهر امروز در مراسم آغاز احداث تونل در جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: احداث تونل خلخال به اسالم راه جایگزین نجات مردم از گردنه الماس است.

کدخدازاده در جمع مردم خلخال در محل احداث تونل در روستای مجره اظهار داشت: احداث این تونل علاوه بر افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر موجب تسهیل در تردد مردم در فصول سرد سال خواهد شد که رونق صنعت گردشگری و صنعت و توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

  معاونت ساخت وتوسعه راه های کشور ضمن اشاره به اخذ ماده 23 این تونل و پیگیری های جدی در مجلس، و وزارتخانه و تلاش شبانه روزی برای تحقق این آرزوی مردم خلخال گفت: در مسیر جدید با احداث این تونل، شاهد کاهش 10کیلومتری مسیر و حذف راه های صعب العبور استان و ارتباط استان ها از طریق این مسیر امن خواهیم بود.

تخصیص اعتبار 120 میلیارد تومانی برای احداث تونل خلخال به اسالم در سال جاری ​ سید غنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اخذ ردیف 23 تونل خلخال به اسالم با سختی های تمام انجام شده است و محور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل خلخال به اسالم طی 48 ماه به اتمام می رسد

احداث تونل خلخال به اسالم طی 48 ماه به اتمام می رسد