مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-10سياسي

دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی


مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی استان برای 65 نفر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی استان با عنوان شهید سلیمانی اظهار کرد: باتوجه به رویکرد بسیج سازندگی در سال 1402 و برای تقویت قرارگاه های جهادی امروز دوره آموزشی و توانمندسازی شهید سلیمانی برای آموزش مسوولان قرارگاه های عملیلات جهادی و مسوولان بسیج سازندگی شهرستان ها با حضور استادان کشوری در حال برگزاری است.

   وی افزود: با توجه به پیگیری هایی انجام شده از سازمان بسیج سازندگی کشور مقرر شد امسال قرارگاه های جهادی محلی، منطقه ای و ملی را فعال کنیم و فعالیت گروه های جهادی در سطح استان را در قالب قرارگاه های جهادی انجام دهیم.

  مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه ریزی شده در خراسان جنوبی قرارگاه های جهادی محلی و منطقه ای در محلات و شهرستان ها ایجاد و  ظرفیت های هر محله و شهرستان شناسایی شده تا برای حل موضوع هر محله و شهرستان به صورت مسجد محور کارها پیش برود.

  هنری عنوان کرد: در این راستا ارتقا و تعامل قرارگاه های جهادی محلی و منطقه ای را شاهد خواهیم بود که سبب پشتیبانی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی

دوره آموزشی و توانمندسازی مسوولان قرارگاه های عملیات جهادی خراسان جنوبی