مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 22:452023-07-28بين الملل

58درصد اسراییلی ها از جنگ داخلی می ترسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نتایج نظرسنجی منتشرشده امروز، جمعه 28جولای توسط روزنامه صهیونیستی «معاریو» نشان داد که 58درصد شهرک نشینان از یک جنگ داخلی واقعی بعد از اختلافات داخلی بر سر طرح تغییرات قضایی بیم دارند.

- نتایج نظرسنجی منتشرشده توسط روزنامه صهیونیستی معاریو نشان می دهد که 58درصد شهرک نشینان از وقوع جنگ داخلی در تل آویو می ترسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نتایج نظرسنجی منتشرشده امروز، جمعه 28جولای توسط روزنامه صهیونیستی معاریو نشان داد که 58درصد شهرک نشینان از یک جنگ داخلی واقعی بعد از اختلافات داخلی بر سر طرح تغییرات قضایی بیم دارند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد که تن ها 38درصد از اسراییلی ها از جنگ داخلی واقعی نمی ترسند و 4درصد هم در این باره اظهارنظر نکرده اند .

معاریو پس از از تجزیه و تحلیل نمونه ها اعلام کرد که بزرگترین نگرانی در مورد جنگ داخلی در میان رای دهندگان مخالف کابینه است که به 76درصد رسیده است.

در مقابل 55درصد از کسانی که به احزاب ائتلاف فعلی رای می دهند، از رسیدن تحولات به این نقطه نمی ترسند .

پیش از معاریو، شبکه های 13و 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم بعد از تصویب بخشی از طرح تغییرات قضایی در کنست با انجام نظرسنجی هایی، میزان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58درصد اسراییلی ها از جنگ داخلی می ترسند

58درصد اسراییلی ها از جنگ داخلی می ترسند