مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16اقتصادي

سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مهران معارفه شد


مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب کشور گفت: رصد لحظه ای کالاها در گمرک، نقش مهمی در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور دارد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب کشور گفت: رصد لحظه ای کالاها در گمرک، نقش مهمی در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور دارد.

حمید نجات بخش 25 مرداد در مراسم معارفه سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه مهران، اظهار کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شرکت ها و شعب تابعه در عرصه خدمات گمرکی، لجستیک، بازرگانی و تجارت خارجی مشغول به فعالیت است که بر پایه سال ها تلاش و تجربه و در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات بروز، نرم افزار تخصصی و کاربردی به صورت آنلاین و با اتصال به سامانه جامع تجارت و سامانه های دستگاه های اجرایی و نظارتی با امکان رصد لحظه ای کالاها، در مسیر رشد و امنیت اقتصادی کشور انجام وظیفه می کند.

وی گفت: امیدوارم با انجام پشتیبانی های لازم و نوید بخش، شاهد رشد و اشتغال زایی و ارائه خدمات هر چه بهتر به فعالان اقتصادی، تجار و صاحبین کالا در استان ایلام، بتوانیم به نمایندگی از دولت مشکلات مرز را با توان تجار و حمایت مسئولان امر، برطرف نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مهران معارفه شد

سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مهران معارفه شد