مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-16سياسي

تلاش شبانه روزی متخصصان برجسته دنیا برای زیر سؤال بردن وحیانیت قرآن


برای زیر سؤال بردن وحیانیت قرآن اساتید فوق تخصص درجه یک دنیا در حال فعالیت شبانه روزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان چهارشنبه شب در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران که به میزبانی آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان، برگزار شد، اظهار کرد: باید پژوهشگران، عالمان و بزرگان قرآنی و دینی در زمینه جایگاه قرآن و نقش بسیار مهم آن در جامعه تأمل و تفکر ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی سیره معصومان و اهل بیت هر زمان که این بزرگان دین می خواستند دست به اثبات قضیه ای بزنند مردم را به قرآن ارجاع می دادند، افزود: در نهضت حسینی و صحرای کربلا نیز در می یابیم که در کوفه و شام امام سجاد(ع) مردم را قرآن ارجاع داده و حتی در مرو امام رضا(ع) هم در مورد امامت به قرآن ارجاع می دادند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه در زمینه اثبات حق و حقوق ائمه مردم را همیشه به قرآن ارجاع می دادند، تصریح کرد: راز و اسرار ارجاع به قرآن این است که اگر مسئله ای ثابت شده در قرآن آمده موضوع وحی مطرح می شود و در زمینه وحی نمی توان مخالفت کرد.

یعقوبیان با اشاره به اینکه مخالفت با قرآن کفر بوده و کلام خداوند در قران وحی است، بیان کرد: پس از تلاش فراوان در مناظرات با وهابیت و اهل سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی متخصصان برجسته دنیا برای زیر سؤال بردن وحیانیت قرآن

تلاش شبانه روزی متخصصان برجسته دنیا برای زیر سؤال بردن وحیانیت قرآن