مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-20سياسي

برخورد با هنجارشکنان در اولویت دستگاه قضایی شاهرود است


رییس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی رییس کل دادگستری استان سمنان، محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: متأسفانه در دو هفته گذشته رفتارهای غیرقانونی و غیر موجهی درحوزه قضایی شاهرود اتفاق افتاد که باعث تحت تأثیر قرار گرفتن امنیت روانی شهروندان شده و در نهایت منجر به ورود قانونی دستگاه قضایی استان شد.

وی ادامه داد: در همین راستا با تشکیل جلسه فوق العاده شورای تأمین در شاهرود به ضابطین عام و خاص دستور داد به سرعت همراه با رعایت موازین قانونی هنجار شکنان را شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: در طی دو هفته گذشته تمامی افرادی که باعث وقوع اتفاقات اخیر در شاهرود شدند اعم از ضاربان حادثه پارک بلوار، سو قصد کنندگان به وکیل، ضارب محیط بان و عامل کشف حجاب در مقابل مسجد قلعه شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

عبدالهی ادامه داد: در موضوعات سو قصد به محیط بان کماکان مباشر در تعقیب کیفری است، ولیکن معاونین دستگیر و همچنین عامل کشف حجاب در مقابل مسجد قلعه شاهرود شناسایی و برای تمامی افرادی که در وقوع این حادثه به صورت مستقیم یا غیر مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با هنجارشکنان در اولویت دستگاه قضایی شاهرود است

برخورد با هنجارشکنان در اولویت دستگاه قضایی شاهرود است