مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-04سياسي

دستگاه قضایی به موضوع بی حجابی ورود جدی داشته باشد


امام جمعه میامی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید به مسئله بی حجابی ورود جدی داشته باشد، گفت: بی حجاب ها را باید به راه درست هدایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن بیان اینکه دشمن با عزاداری مردم ایران اسلامی در محرم، در جنگ روانی شکست بدی خورد، بیان داشت: دشمنان کسانی بودند که گفتند سیاه نپوشید و به حسینیه ها نروید و در هیئت های مذهبی دیده نشوید و حتی نذری ندهید و حتی کمپین تحریم محرم را به مثابه سناریوی جدید خودشان طرح ساختند.

وی با بیان اینکه به واسطه مردم، سیلی محکمی به صورت دشمنان زده شد، افزود: شناسایی حلقه گسترده تروریستی که قصد انجام اقدامات گسترده خراب کارانه در استان های تهران، کردستان، اصفهان و … داشتند سیلی دوم را به گوش دشمنان زد.

امام جمعه میامی گفت: مرحله تکمیلی نقشه دشمنان نیز با طراحی صهیونیست ها در صحنه های اهانت به قرآن جلوه گرد شد اما نه تنها تأثیری بر عشق و اراده دلباختگان امام حسین (ع) ایجاد نکرد بلکه حضور معنی دار مردم در دسته های سینه زنی و مجالس عزاداری در اقصی نقاط کشور علیرغم گرمای بی سابقه نشان داد که دشمنان کاری از پیش نمی برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به موضوع بی حجابی ورود جدی داشته باشد

دستگاه قضایی به موضوع بی حجابی ورود جدی داشته باشد