مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-07سياسي

بازدید محسنی اژه ای از کارخانه روغن نباتی شیراز


رییس قوه قضاییه از کارخانه روغن نباتی شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان سفر به استان فارس، در راستای کمک دستگاه قضایی به رشد تولید و رفع موانع تولید، از کارخانه روغن نباتی شیراز که طی سال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده است، بازدید کرد.

کارخانه روغن نباتی شیراز به عنوان یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدی کشور، در جریان واگذاری های غیراصولی و خارج از ضابطه، به دلیل سوء مدیریت، با مشکلات اقتصادی و بدهی مواجه شد.

با ورود دستگاه قضایی، اقدامات ناظر بر جلوگیری از ورشکستگی، رکود، تعطیلی و ارتقاء تولید و اشتغال در این کارخانه، در دستور کار قرار گرفت.

مهمترین وجه ورود دستگاه قضایی به رفع مسائل و مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز، تمهید مقدمات حقوقی و قضایی جهت انتقال کارخانه مزبور به خارج از شهر و در منطقه ویژه اقتصادی، جهت صیانت از حقوق عامه و رفع مشکلات زیست محیطی است.

در جریان بازدید رییس قوه قضاییه از کارخانه روغن نباتی شیراز، حجت الاسلام محسنی اژه ای با مالکان و سرمایه گذاران جدید این بنگاه تولیدی به گفتگو پرداخت و در جریان جزییات مسائل و مشکلات آن ها به خصوص در حوزه های ناظر بر مسائل بانکی و همچنین انتقال و جابجایی کارخانه به خارج از شهر قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید محسنی اژه ای از کارخانه روغن نباتی شیراز

بازدید محسنی اژه ای از کارخانه روغن نباتی شیراز