مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-23ورزشي

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است


رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر پیشرفت قابل توجه تکواندو در استان سمنان، گفت: انتظار داریم از این پس اتفاقات بهتری در زمینه رویدادها و موفقیت های ورزشی در این استان رخ دهد.

- هادی ساعی در حاشیه بازدید از اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان کشور در شاهرود و در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به آخرین وضعیت ورزش و هیئت تکواندوی استان سمنان بیان کرد: روز گذشته مجمع هیئت تکواندوی استان تشکیل و خوشبختانه هیئت ها رأی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه با رأی گیری هیئت ها، اعضای مجمع جدید کار خود را در استان سمنان آغاز کردند و خوشبختانه شرایط خوبی بر تکواندوی استان حاکم است، تاکید داشت: امیدواریم که هیئت رییسه هیئت جدید بتواند در ادامه راه آنچه به مصلحت ورزش تکواندوی استان است را در نظر بگیرد.

رییس فدراسیون تکواندوی کشور با اشاره به وضعیت این ورزش در استان سمنان بیان کرد: تکواندو در استان روند رو به رشد و پیشرفتی دارد و انتظار بر این است که اتفاقات خوبی چه به لحاظ عملکردهای ورزشکاران و چه میزبانی رویدادها و اردوها و… رقم بخورد.

ساعی همچنین گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون تکواندوکار در سراسر ایران در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند و این نشان می دهد که ترویج خوبی در این رشته صورت گرفته و تکواندو توانسته علاقمندان بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است