مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-20پزشكي

چگونه سلیقه بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟


پرسم و امانوئل وول، محققان موسسه ملی تحقیقات بهداشتی و پزشکی در انجمن مغز پاریس اعلام کردند که هرچه بیشتر ایده هایمان را دوست داشته باشیم، - ایسنا/خراسان رضوی آلیزه لوپز-پرسم و امانوئل وول، محققان موسسه ملی تحقیقات بهداشتی و پزشکی در انجمن مغز پاریس اعلام کردند که هرچه بیشتر ایده هایمان را دوست داشته باشیم، سریعتر به آنها شکل می دهیم اما برای خلاقیت، باید روی تفکر خارج از چارچوب تمرکز کنیم.

با استفاده از یک مطالعه رفتاری و یک مدل محاسباتی برای تکرار اجزای مختلف فرآیند خلاق، محققان چگونگی تأثیر ترجیحات فردی بر سرعت ظهور ایده های جدید و درجه خلاقیت آنان را توضیح می دهند.

این اولویت ها همچنین تعیین می کنند که کدام ایده ها را برای بهره برداری و ارتباط با دیگران انتخاب می کنیم.

چه چیزی ما را به سمت توسعه ایده های جدید سوق می دهد تا به روش ها و فرآیندهای استاندارد بسنده کنیم؟ چه چیزی میل به نوآوری را با وجود خطر فدا کردن زمان، انرژی و شهرت برای یک شکست بزرگ، به وجود می آورد؟ خلاقیت، مبتنی بر مکانیسم های پیچیده ای است که ما تازه در حال درک آن ها هستیم و در این مکانیسم ها انگیزه نقش اصلی را ایفا می کند اما دنبال کردن یک هدف برای توضیح اینکه چرا برخی از ایده ها را بر دیگر ایده ها ترجیح می دهیم و اینکه آیا این انتخاب برای موفقیت اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سلیقه بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟

چگونه سلیقه بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟