مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-17ورزشي

مهاجرت ورزشکاران به علت نبود امکانات دلیلی واهی است


معاون وزیر ورزش و جوانان جوانان با انتقاد از مهاجرت برخی از ورزشکاران به کشورهای دیگر به بهانه نبود امکانات مناسب، گفت: در جمهوری اسلامی به ورزشکار در حد توان به بهترین نحو رسیدگی می شود و مهاجرت برخی از ورزشکاران به کشورهای دیگر به بهانه نبود امکانات دلیلی واهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمدرضا پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در مراسم یادواره 360 شهید ورزشکار و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و امنیت استان در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت کشور در عرصه های مختلف هستند، اظهار کرد: شهدا به فرموده پروردگار در قرآن زنده بوده و در نزد خدای متعال روزی می خورند.

وی با اشاره به نیاز کشور به برپایی یادواره شهدا گرانقدر جمهوری اسلامی، گفت: شهدا احتیاجی به برپایی یادواره ندارند زیرا آنان به شهادت اخروی رسیده و این ما هستیم که برای هدایت کشور نیاز به برپایی چنین مراسم هایی داریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به معرفی و تبیین ویژگی شهدا برای جوانان و نسل جدید، افزود: امروز نسل جدید و جوان نیاز به الگو و قهرمانان واقعی دارند و شهدا نماد بارز یک قهرمان واقعی و ملی هستند که در دل و جان مردم ماندگار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت ورزشکاران به علت نبود امکانات دلیلی واهی است

مهاجرت ورزشکاران به علت نبود امکانات دلیلی واهی است