مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-30حوادث

عامل جنایت در پارک آنامیس میناب دستگیر شد


سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب میناب از دستگیری عامل جنایت در پارک ساحلی آنامیس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم طاهری صبح یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: به دستور مقام قضایی و با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب، عامل جنایت در پارک آنامیس این شهرستان که پس از وقوع قتل متواری شده بود، پس از شش ماه شناسایی و دستگیر شد.

وی در خصوص جزییات این خبر افزود: پنجم بهمن سال 1401 در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی در ادامه افزود: متعاقباً با حضور بازپرس دادسرای میناب به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان و بررسی چگونگی وقوع این جنایت، مشخص شد در پی درگیری به وجود آمده با سلاح سرد بین دو نفر در پارک ساحلی آنامیس، یکی از طرفین درگیری مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش کادر درمان فوت کرده است.

طاهری یادآور شد: با انجام تحقیقات قضایی و اقدامات فنی و پلیسی پس از بررسی صحنه جرم و شناسایی عامل این جنایت، مشخص شد که قاتل به استان خراسان رضوی گریخته و مخفی شده است که بر این اساس با هماهنگی مقام قضایی ضمن اعزام تیم کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل جنایت در پارک آنامیس میناب دستگیر شد

عامل جنایت در پارک آنامیس میناب دستگیر شد