مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-30فرهنگي

تغییر رویکرد مهران مدیری در کارگردانی


عباس رافعی که همچنان به دنبال پروانه نمایش «غیبت موجه» است و فیلمنامه اولیه فیلم جدید مهران مدیری هم از اوست، می گوید که مدیری رویکرد خود را در کارگردانی تغییر داده است.

- جی پلاس ؛ این کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم غیبت موجه و کارهای سینمایی جدیدش بیان کرد: از سال 1399 که برای گرفتن پروانه نمایش غیبت موجه اقدام کردم هنوز به نتیجه ای نرسیدم و اخیرا برای چهارمین بار نسخه ای اصلاح شده را به شورای پروانه نمایش ارائه کردم تا شاید پس از چهار سال مجوز اکران این فیلم را بگیرم.

ایسنا نوشت؛ رافعی با اشاره به اینکه فعلا برنامه ای برای ساخت فیلم جدید ندارد، گفت: مدتی قبل فیلمنامه ای را نوشته بودم به نام بن بست که قرار بود خودم آن را کارگردانی کنم ولی آن را به آقای مدیری واگذار کردم که این روزها مشغول فیلمبردای هستند.

او با اشاره به اینکه بن بست پس از بازنویسی و اعمال تغییراتی توسط مهران مدیری برای گرفتن پروانه ساخت، به ساعت 6 صبح تغییر نام پیدا کرد درباره چگونگی این واگذاری توضیح داد: فیلمنامه من شبیه کارهای سابق خودم بود و می خواستم با تهیه کنندگی آقای (علی) اوجی آن را بسازم که آقای مدیری از این طریق در جریان داستان فیلمنامه قرار گرفتند و از آنجا که قصه را دوست داشتند، نسبت به ساختش اظهار علاقه کردند و من هم آن را واگذار کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رویکرد مهران مدیری در کارگردانی

تغییر رویکرد مهران مدیری در کارگردانی