مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-19سياسي

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ضرورت ایجاد پارک بانوان در رشت گفت: تعداد پارک بانوان در رشت با نسبت جمعیتی آنان همخوانی ندارد و از این رو به دنبال ایجاد پارک جدید بانوان در رشت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در نود و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز اظهار کرد: طی چند روز اخیر خبر  حمله تروریستی ناجوانمردانه به شاهچراغ و به شهادت رسیدن و مجروحیت تعدادی از هموطنانمان در این اقدام مذبوحانه موجب حزن و اندوه شد.

  وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی شیراز افزود: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچگاه اجازه نمی دهند که دشمنان نظام به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و حرکت آن جوان غیور ایرانی در مواجهه با تروریست جنایتکار در حرم مطهر شاهچراغ گوشه ای از رشادت های جوانان این آب و خاک است.

مسجد محور شدن اقدامات شهرداری  کارگرنیا با گرامیداشت 30 مرداد مصادف با روز جهانی مسجد تصریح کرد: معتقدم می توان از ظرفیت مساجد به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات استفاده کرد.

در گذشته قرار بود با راه اندازی سرای محلات و هدف گذاری های انجام شده، ارتباط بیشتری با مناطق و محلات مختلف رشت وجود داشته باشد اما این گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت