مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:512023-08-21دانش

هدف از اعطای بورس دانش هدایت استعدادهای برتر به سمت علوم بنیادین و پایه است


به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان،  هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در خصوص اعطای بورس دانش گفت: - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در حوزه بورس دانش قرار شده است که در رشته های مشخصی که تعریف شده و جزو علوم بنیادین،علوم پایه و علوم انسانی محسوب می شوند، بورس اعطا شود.

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان،  هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در خصوص اعطای بورس دانش گفت: هدف از این بورس بلاعوض، تشویق و هدایت استعدادهای برتر نظام آموزش و پرورش کشور برای ورود به رشته های دارای اولویت (بر اساس اسناد فرادستی) در حوزه های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، سلامت و هنر است.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: دانشجوی بورسیه در حین تحصیل از تسهیلات استفاده می کند و در مقاطع بعدی در صورت حفظ شایستگی لازم، در اولویت دریافت بورس خواهد بود.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: از همین امسال بحث بورس دانش را با هزار نفر شروع کرده ایم و در دفترچه کنکور هم شرایط آن اعمال شده است؛ بر این اساس، هزار نفر از داوطلبینی که در رشته های مد نظر انتخاب رشته کنند، بورس دانش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از اعطای بورس دانش هدایت استعدادهای برتر به سمت علوم بنیادین و پایه است

هدف از اعطای بورس دانش هدایت استعدادهای برتر به سمت علوم بنیادین و پایه است