مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13سياسي

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است


مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور گفت: 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمزه علی کوهساری روز یکشنبه در آیین نکوداشت فعالان عرصه خیر و احسان، با بیان اینکه 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است، گفت: مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند تا همه افراد نیازمند بتوانند به شکل مساوی و مؤثر از خدمات مراکز بهره مند شوند.

وی با اشاره به روز تشکل های مردمی، گفت: برای همه ما مایه افتخار است که در این مسیر قرار داریم و قطعاً همانگونه که در تعالیم اسلامی هم به آن اشاره شده، هیچ خدمتی بالاتر از کمک به خلق خدا نبوده و چقدر خوب است که در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان قرار داریم.

کوهساری خیرین و فعالان عرصه کار خیر را قهرمانان ملی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تحریم های اعمال شده و شرایط سخت، امروز ما افتخار می کنیم که در این برنامه هستیم و موج خدمت رسانی در کشور جاری و ساری شده و در شهر و روستا خیر و احسان انجام می شود.

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور با بیان اینکه اساس اقتصاد بر پایه خیر و احسان شکل گرفته است، گفت: واگذاری بخشی از فعالیت های کمک رسانی به مردم از سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد و ایجاد مرکز نیکوکاری در محله های کم برخوردار برای تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است