مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 00:552023-08-12فرهنگي

جشنواره رسانه ای استان های مرزی خلیج فارس در عسلویه برگزار می شود


مدیرعامل خانه مطبوعات کشور از برگزاری جشنواره رسانه ای استان های مرزی خلیج فارس ازسیستان بلوچستان تا خوزستان در شهرستان عسلویه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مازیار هوشمند شنبه شب در نشست خبری که در سالن اجتماعات فرمانداری عسلویه برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مؤثر خبرنگاران و رسانه های شهرستان عسلویه در عرصه خبر و اطلاع رسانی اظهار داشت: خبرنگاران عسلویه در جشنواره ها و رویداد رسانه ای حضور فعال دارند و آثار آنها در رسانه های استانی و بعضاً کشوری منتشر می شود و پیش از این در نمایشگاه مطبوعات هم حضور پر رنگ و فعالی داشتند.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور افزود: در رویداد رسانه ای جنوب استان که در روزهای اخیر در شهرستان جم برگزار شد نیز خبرنگاران عسلویه حضور داشتند و مقام هایی نیز کسب کردند.

وی افزود: در گستره شهرستان عسلویه 12 رسانه رسمی و مجوز دار داریم که دارای ساختار رسمی و قانونمند هستند این نشان می دهد که خبرنگاران این شهرستان می خواهند نظام مند و در یک ساختار قانونی فعالیت کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشو بیان کرد: از شرکت های نفت گاز و پتروشیمی در منطقه انتظار می رود از ظرفیت خبرنگاران شهرستان عسلویه بیشتر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای استان های مرزی خلیج فارس در عسلویه برگزار می شود

جشنواره رسانه ای استان های مرزی خلیج فارس در عسلویه برگزار می شود