مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-01سياسي

تولد 1200 فرزند در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: در حوزه پژوهش، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مرکزی با بیش از یک دهه تجربه مشغول به فعالیت است و 1200 فرزند در این مرکز متولد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مرادی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیش از 600 دانشجو در رشته های مختلفی سالهاست که مشغول به فعالیت است.

وی اضافه کرد: همچنین آموزش های کوتاه مدت در حوزه های پزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه داریم که دوره های متعدد کاربردی، مهارتی و شغل محور برگزار می کنند.

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نیز که هم تراز و هم سطح سازمان سنجش است در طول سال آزمون های مختلفی را برای دستگاه های اجرایی برگزار می کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی افزود: در حوزه پژوهش، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیش از یک دهه تجربه مشغول به فعالیت است و 1200 فرزند در این مرکز متولدشده اند.

مرادی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگ، موازی کاری در کشور صورت می گیرد، تصریح کرد: چالش های زیرساختی و مشکلات دسترسی در حوزه فرهنگ داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 1200 فرزند در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

تولد 1200 فرزند در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی