مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-21سياسي

حل مشکلات استان ها به دانش بنیان ها سپرده می شود


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از انعقاد توافق نامه هایی با 5 استاندار کشور برای تعریف طرح های دانش بنیان استانی مطابق با نیازها و مزیت های استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امروز دوشنبه 30 مردادماه، مراسم امضای توافق نامه توسعه اقتصاد دانش بنیان استانی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و 5 نفر از استانداران برگزار شد.

قانون جهش تولید دانش بنیان با هدف تلاش برای ایجاد توازن در زیست بوم دانش بنیان کشور، نگاهی ویژه به توسعه شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان در کلیه استان های کشور داشته است.

به موجب ماده 12 قانون جهش تولید دانش بنیان، استانداران سراسر کشور موظف شده اند در راستای حل مسائل بومی، منابع استانی و اختیارات خود را با اولویت تقویت فعالیت های نوآورانه با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور در استان به کار گیرند.

در راستای اجرایی شدن ماده مذکور، برنامه ای جدید تحت عنوان برنامه برش استانی اقتصاد دانش بنیان در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در قالب توافق نامه همکاری مشترک با استانداری ها تعریف شده است تا با استفاده از مزیت ها و فرصت های موجود در هر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات استان ها به دانش بنیان ها سپرده می شود

حل مشکلات استان ها به دانش بنیان ها سپرده می شود