موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 23:152023-07-26اقتصادي

ماجرای یک فاکتور عجیب ولی واقعی در فرودگاه صبیحای استانبول / نماینده پیشین هم منوی همبرگر رو کرد


انتشار یک فاکتور که در آن نان سیمیت 10 لیری را در فرودگاه صبیحای استانبول 200 لیر می فروشند، جنجالی شده است.

- انتشار یک فاکتور که در آن نان سیمیت 10 لیری را در فرودگاه صبیحای استانبول 200 لیر می فروشند، جنجالی شده است.

اگر چه قیمت ها در ترکیه با شیب تندی رو به افزایش است ولی در فرودگاه های بین المللی این کشور به ویژه در شهرهای توریستی، این افزایش حالت انفجاری دارد، به گونه ای که صدای مردم و سیاستمداران این کشور نیز بلند شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ترکیه ، چند روز قبل، یک فیش خرید از یک کافه در فرودگاه “صبیحا” در بخش آسیایی استانبول انتشار یافت که به زودی تبدیل به سوژه روز مردم و رسانه ها شد.

  در این فاکتور، برای دو عدد سیمیت (نان گرد کوچک و کنجدی ترکیه) ، دو عدد بطری آب کوچک و یک استکان چای، رقم عجیب و غریب 638 لیر نوشته شده است.

  هم اکنون در شهر استانبول که گران ترین شهر ترکیه به شمار می رود، هر عدد سیمیت 10 لیر است، آب بطری کوچک 5 و چای 15 لیر است.

با این حساب، اگر همین خرید در کافه های معمولی شهر استانبول انجام می شد 45 لیر باید پرداخت می شد که بیش از 14 برابر کمتر از قیمت فرودگاه است!   البته در کافه های لوکس و مناطق توریستی، این فاکتور می تواند تا 100 لیر هم باشد ولی 638 لیر، به معنای واقعی کلمه، نجومی و حیرت آور است که البته در عمل و به طور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک فاکتور عجیب ولی واقعی در فرودگاه صبیحای استانبول / نماینده پیشین هم منوی همبرگر رو کرد

ماجرای یک فاکتور عجیب ولی واقعی در فرودگاه صبیحای استانبول / نماینده پیشین هم منوی همبرگر رو کرد