مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-11سياسي

لزوم حرکت به سوی طرح الگوی کشت پیشرفته در حوضه آبریز دریاچه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر به آذربایجان غربی در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه، - سلاجقه با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه از فاز سخت افزاری خارج شده و به فاز نرم افزاری رسیده است گفت: مدیران کشوری برای حفظ دریاچه ارومیه از نظر اعتباری سنگ تمام گذاشته اند، اما فرآیند های طبیعی دریاچه ارومیه با دخالت های انسانی دچار مشکل شده است و باید به دنبال اجرای طرح الگوی کشت پیشرفته در حوضه آبریز دریاچه ارومیه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر به آذربایجان غربی در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه، با اشاره به وضعیت دریاچه اظهار کرد: مسأله این دریاچه یک موضوع بین المللی است، ولی متأسفانه در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

سلاجقه با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز گفت: امیدواریم در پاییز با بارش خوب، وضعیت دریاچه ارومیه تغییر کند البته مدیریت آب های بارشی و موجود یکی از اولویت های حوضه آبریز دریاچه ارومیه است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با درخواست از مردم در جهت همکاری برای احیای دریاچه ارومیه گفت: با توجه به تزریق اعتبارات و گرفتن حقآبه دریاچه ارومیه نیاز است تا مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت به سوی طرح الگوی کشت پیشرفته در حوضه آبریز دریاچه

لزوم حرکت به سوی طرح الگوی کشت پیشرفته در حوضه آبریز دریاچه