مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-26اقتصادي

اختصاص پاداش به 32 درصد از مشترکین کرمانشاهی/برق 80 دستگاه پرمصرف قطع شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پیش بینی کرد پیک مصرف برق استان تا دو هفته آینده اتفاق بیفتد و گفت: 32 درصد مشترکین استان پاداش مدیریت مصرف برق گرفتند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پیش بینی کرد پیک مصرف برق استان تا دو هفته آینده اتفاق بیفتد و گفت: 32 درصد مشترکین استان پاداش مدیریت مصرف برق گرفتند.

علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن روزهای گرم مرداد و افزایش مصرف برق به دلیل بالا رفتن دمای هوا، گفت: بیشترین میزان مصرف برق استان از ابتدای فصل گرمای امسال را در پیک شب اول مرداد ماه و به میزان 839 مگاوات داشتیم که البته هنوز با رکورد مصرف 843 مگاواتی سال گذشته فاصله دارد.

وی از پیش بینی های هواشناسی درباره روزهای گرم مرداد خصوصا در نیمه غربی کشور یاد کرد و افزود: به احتمال زیاد پیک مصرف برق را در دو هفته آینده و تا نیمه مرداد داشته باشیم که به نظر می رسد به نزدیک 900 مگاوات برسد که تقاضا داریم در این ایام مشترکین همراهی بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون برق استان پایدار بوده، بخش زیادی از این پایداری را حاصل همراهی مشترکین دانست و عنوان کرد: در ماه های خرداد و تیرماه از قبوض صادره برای 600 هزار و 877 مشترک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پاداش به 32 درصد از مشترکین کرمانشاهی/برق 80 دستگاه پرمصرف قطع شد

اختصاص پاداش به 32 درصد از مشترکین کرمانشاهی/برق 80 دستگاه پرمصرف قطع شد