مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-28سياسي

عدم تبعیت امت از امام حسین(ع) اسراییل جنایتکار را به وجود آورد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اگر عدم تبعیت امت اسلامی از امام حسین(ع) نبود الان جرثومه جنایت کاری مثل اسراییل بر امت دو میلیاردی مسلط نبود.

- اردبیل-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اگر عدم تبعیت امت اسلامی از امام حسین(ع) نبود الان جرثومه جنایت کاری مثل اسراییل بر امت دو میلیاردی مسلط نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر اینکه امتی که امام حسین دارد نباید زیر یوغ استعمار، استبداد و حکام خود سر باشد، اظهار کرد: اگر امت اسلامی از امام حسین (ع) تبعیت می کردند الان جرثومه جنایت کاری مثل اسراییل بر امت دو میلیاردی مسلط نبود و لحظه به لحظه آنها را خوار و ذلیل نمی کرد.

وی ادامه داد: در زمان خود امام حسین یک عرب بسیار فهمیده به امام عرض کرد یا حسین! اگر تو شهید شوی همه ما بعد از تو برده خواهیم شد و حالا آمریکا و اسراییل امت اسلامی را بدتر از برده کرده اند اسراییل 75 سال است خون مسلمانان بی گناه اعم از بزرگ و کوچک و زن و بچه را می ریزد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اسراییل این هفته دو جنایت بزرگ مرتکب شد، اول اینکه یک طفل به نام فارس ابوسمر را به صورت بسیار فجیع ریخت و دل هر آزاده ای را در دنیا آتش زد آمار اطفال کشته شده در تاریخ منحوس این رژیم منحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تبعیت امت از امام حسین(ع) اسراییل جنایتکار را به وجود آورد

عدم تبعیت امت از امام حسین(ع) اسراییل جنایتکار را به وجود آورد