مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:102023-07-29سياسي

پوشش امدادی 16 تیم عملیاتی هلال احمر در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز 16 تیم عملیاتی امداد و نجات، سحاب (سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه) با 62 نفر در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات خواهند کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز 16 تیم عملیاتی امداد و نجات، سحاب (سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه) با 62 نفر در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات خواهند کرد.

حکمت الله هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ساعت 9 صبح امروز 10 تیم امداد و نجات با 50 نفر و 6 تیم خدمات بشردوستانه نیز با 12 نفر از اعضای جوانان همراه با تجهیزات موردنیاز در مسیرهای دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات امدادی به عزاداران حسینی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تیم امداد هوایی نیز در فرودگاه زنجان به همراه تیم واکنش سریع با 15 نیروی عملیاتی مستقر شده است.

این مسئول گفت: در کنار 16 تیم عملیاتی سه دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتور آمبولانس در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان از ساعت 13 ظهر امروز مستقر می شود.

هاشمی عنوان کرد: 6 تیم سیار سحاب نیز سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه حوزه معاونت جوانان است که با حضور در میان عزاداران حسینی اقدام به ارائه خدمات امدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش امدادی 16 تیم عملیاتی هلال احمر در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان

پوشش امدادی 16 تیم عملیاتی هلال احمر در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان