مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-19سياسي

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان منصوب شد


حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» را به سمت رییس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان منصوب کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت رییس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن حکم صادره به شرح زیر است: برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی جناب آقای محمدرضا نقدی (زیده عزه) سلام علیکم؛ انقلاب اسلامی در سایه تفضلات الهی در طول حیات پر برکت خود دارای حوادث ماندگار و روزهای پرافتخاری است که در ادبیات سیاسی و معارف اسلامی از آن به عنوان یوم الله یاد می شود.

ایام الله تجلی خاص خداوند به تلاش های خالصانه و مؤمنانه و ایجاد گشایش از تنگناها و فتح و ظفر در سایه تقوا و توکل به ذات باریتعالی است.

13 آبان که سالروز تبعید حضرت امام (ره) و مبارزه قهرمانانه جوانان برومند دانش آموز ما در مقابل طاغوت و شهادت مظلومانه عده ای از آنها است یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که با تسخیر لانه فساد و جاسوسی امریکا ضربه دردناکی به هیمنه پوشالی این رژیم جهانخوار از سوی ملت غیور و بزرگ ایران زده و ثابت شد با اعتصام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان منصوب شد

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت 13 آبان منصوب شد