مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-26بين الملل

افزایش خشم صهیونیست ها از اقدامات نتانیاهو


تحولات اراضی اشغالی به ویژه درگیری ها در این منطقه در سایه تصویب لایحه اصلاحات قضایی و مخالفت های گسترده با این لایحه، همچنان در صدر توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: در حالی که از شدت خشم صهیونیست ها علیه عملکرد کابینه نتانیاهو، کم نشده است، تحلیلگران صهیونیست علاوه بر وقوع یک جنگ داخلی نامحدود در اراضی اشغالی، نسبت به وخامت اوضاع اقتصادی در این رژیم نیز هشدار می دهند.

روزنامه القدس العربی در خصوص اوضاع اراضی اشغالی نوشت: خوانندگان روزنامه های عبری زبان صبح روز سه شنبه با دیدن صفحه نخست این روزنامه ها غافلگیر شدند.

روزنامه های مطرح که در اراضی اشغالی به چاپ می رسند صفحه نخست خود را به رنگ سیاه بدون هیچ خبر و نوشته ای منتشر کردند.

این اقدام در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو در پارلمان رژیم صهیونیستی، از سوی روزنامه های هاآرتص، معاریو، یدیعوت آحارونوت، اسراییل الیوم و کلکلیست صورت گرفت.

روزنامه العربی الجدید نیز در این خصوص نوشت: دایره خشم صهیونیست ها علیه اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، در حال افزایش است.

از شدت و حدت اعتراضات و تظاهرات در اراضی اشغالی علیه اقدامات کابینه نتانیاهو به ویژه تصویب این لایحه، کاسته نشده و تعداد زیادی از نیروهای ذخیره در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خشم صهیونیست ها از اقدامات نتانیاهو

افزایش خشم صهیونیست ها از اقدامات نتانیاهو