مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-18اقتصادي

برنامه ریزی های تخصصی برای رفع تنش های آبی استان اردبیل انجام شده است


در حال حاضر 8 شهرستان استان اردبیل درگیر تنش های آبی است که برای رفع این مشکل برنامه ریزی های فنی و تخصصی جهت اجرای یک پروژه بزرگ انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 8 شهرستان استان اردبیل درگیر تنش های آبی است که برای رفع این مشکل برنامه ریزی های فنی و تخصصی جهت اجرای یک پروژه بزرگ انجام شده تا مردم استان برای سال های آینده در حوزه آب شرب و کشاورزی هیچ گونه دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به دغدغه مردم شهرستان کوثر در خصوص انتقال آب سد کوثر به سایر مناطق افزود: هیچ گونه انتقال آبی از سد کوثر در دستور کار نخواهد بود و مردم شریف منطقه از بابت این مسئله دغدغه نداشته باشند و با تدابیر اتخاذشده، چندمیلیون مترمکعب آب در سد کوثر ذخیره سازی شد و این اقدام در مقابله با خشک سالی سال جاری منطقه در حوزه کشاورزی، بسیار تأثیرگذار بود.

تلاش برای جبران عقب ماندگی های تاریخی جاده های استان اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به عقب ماندگی های تاریخی جاده های استان اردبیل، تصریح کرد: میانگین کشوری بزرگراه ها 24 کیلومتر است و وضعیت استان اردبیل در این حوزه 11 کیلومتر بوده که طی 2 سال اخیر، برنامه ریزی های لازم جهت رفع این عقب ماندگی ها در دستور کار قرار گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های تخصصی برای رفع تنش های آبی استان اردبیل انجام شده است

برنامه ریزی های تخصصی برای رفع تنش های آبی استان اردبیل انجام شده است