مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-15سياسي

عدم مطالبه گری زمینه ساز فساد و انحراف است


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مطالبه گری عمومی نباشد، زمینه های فساد و انحراف فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امان الله علیمرادی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با تقدیر از خبرنگاران اظهار داشت: برای گفتمان سازی به کار رسانه ای گسترده نیاز داریم و انتظار است، رسانه ها جریان سازی ایده ها را انجام دهند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری انقلاب فرمودند مجلس خبرگان باید آرمان های انقلاب را از اجزای حاکمیت پیگیری و مطالبه کند، منتها فرمودند مقدمه این مطالبه گری نیز گفتمان سازی ست یعنی مطالبه آرمان های انقلاب به خواست عمومی آحاد ملت تبدیل شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مطالبه گری خبرگان رهبری به معنای مطالبه عمومی ست نه بدین معنا که نماینده خبرگان به صورت موردی و شخصی مطالبه ای از بخشی از حاکمیت داشته باشد بلکه وظیفه نمایندگان، ایجاد جریان سازی مردمی است و آحاد ملت باید مطالبه گر شوند و زمینه نظری، فکری و انگیزه ای مطالبات در بین مردم تشویق شود که مردم خواهان آرمان های انقلاب از حاکمیت باشند.

علیمرادی عنوان کرد: اصل انقلاب و پیروزی انقلاب ما مردمی است و پیگیری آرمان های انقلاب هم باید مردمی باشد و گفتمان سازی به کار رسانه ای گسترده نیاز دارد و انتظار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مطالبه گری زمینه ساز فساد و انحراف است

عدم مطالبه گری زمینه ساز فساد و انحراف است