مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-18سياسي

7 هزار روستای بالای 20 خانواده به اینترنت متصل می شوند


مشاور وزیر ارتباطات و مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام گفت: در ابتدای تشکیل دولت بیش از چهار هزار روستا به اینترنت متصل شدند که تا پایان امسال سه هزار روستا دیگر نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اکبر قنبرپور، مشاور وزیر ارتباطات و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج، با بیان اینکه یکی از اهداف وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است، گفت: در ابتدای تشکیل دولت میزان پیشرفت این شبکه 30 درصد بوده که تا پایان سال گذشته این رقم به 57 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال میزان اجرای شبکه ملی اطلاعات به 75 درصد خواهد رسید، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان دولت سیزدهم شبکه ملی اطلاعات به صورت کامل در کشور اجرایی خواهد شد.

وی اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت را از دیگر برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در ابتدای تشکیل دولت بیش از چهار هزار روستا به اینترنت متصل شدند که تا پایان امسال سه هزار روستا دیگر نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار روستای بالای 20 خانواده به اینترنت متصل می شوند

7 هزار روستای بالای 20 خانواده به اینترنت متصل می شوند