مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-15سياسي

صنعا: مقاومت لبنان، به امت اسلامی امید آزادی داد


رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک سالروز پیروزی جنگ 33 روزه به لبنان، تاکید کرد، مقاومت لبنان به امت اسلامی امید آزادی و استقلال بخشید.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک سالروز پیروزی جنگ 33 روزه به لبنان، تاکید کرد، مقاومت لبنان به امت اسلامی امید آزادی و استقلال بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ژوییه 2006 با دشمن صهیونیستی به کشور، ارتش، ملت و مقاومت لبنان، تاکید کرد: مقابله حزب الله با جنگ متجاوزانه اسراییل و پیروزی بزرگی که در سال 2006 رقم زد، فایده جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر دشمن به جای طرح های تسلیم، فرومایگی و خواری را به تمام آزادگان ثابت کرد.

المشاط اظهار کرد: مقاومت اسلامی در لبنان توانست با دو پیروزی (در سال های 2000 و 2006) به دوره شکست ها پایان داده و دوره پیروزی ها را آغاز کند و به تمام امت اسلامی امید آزادی و استقلال بخشید.

جنگ 33 روزه که در لبنان جنگ ژوییه 2006 نامیده شده و رژیم اشغالگر صهیونیستی آن را جنگ دوم لبنان می خواند، 12 ژوییه سال 2006 و در پی عملیات الوعد الصادق نیروهای حزب الله که در آن دو سرباز اسراییلی در عملیاتی در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی به اسارت درآمدند، آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: مقاومت لبنان، به امت اسلامی امید آزادی داد

صنعا: مقاومت لبنان، به امت اسلامی امید آزادی داد