مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-03اقتصادي

ناجیان غریق 194 نفر را از مرگ حتمی در سواحل گیلان نجات دادند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از کاهش 80 درصدی تلفات غرق شدگی در سواحل استان خبر داد و گفت: ناجیان غریق در طول 288 کیلومتر نوار ساحلی استان، 194 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از کاهش 80 درصدی تلفات غرق شدگی در سواحل استان خبر داد و گفت: ناجیان غریق در طول 288 کیلومتر نوار ساحلی استان، 194 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

هادی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شناسایی 302 نقطه خطرآفرین در سواحل استان گیلان، اظهار کرد: امسال 27 طرح سالم سازی دریا برای میزبانی از مردم و گردشگران آماده است.

وی از برنامه ریزی جهت افزایش طرح های سالم سازی با همکاری بخش خصوصی در سال های آتی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه شاهد استقبال مردم و مسافران از طرح های سالم سازی هستیم که نتیجه تدابیر خوب و تعامل مضاعف دستگاه هاست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ناجیان غریق خالصانه و متعهدانه در سواحل استان حضور دارند، تصریح کرد: همزمان با آغاز طرح های سالم سازی دریا از 8 خردادماه تاکنون، پذیرای 11 میلیون گردشگر بودیم که نشان دهنده استقبال مردم از سواحل است.

سلیمی با اشاره به غرق شدن چهار نفر در سواحل استان طی مدت مذکور، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 مورد غرق شدگی داشتیم که کاهش 80 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان غریق 194 نفر را از مرگ حتمی در سواحل گیلان نجات دادند

ناجیان غریق 194 نفر را از مرگ حتمی در سواحل گیلان نجات دادند