مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-04سياسي

حضور باشکوه مردم در عزاداری سیدالشهدا(ع) رسوایی دشمنان اسلام را به دنبال داشت


دشمن فهمیده سیلی که می خورد از عاشورای شیعیان است و حضور با شکوه مردم در دسته های عزاداری و حسینیه ها بار دیگر طبل رسوایی دشمنان اسلام را به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین با اشاره به اینکه دهه اول محرم امسال در سراسر کشور در همه شهرها و روستاها پررونق ترین محافل سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را برگزار کرده، اظهار کرد: آن هایی که در این مصاف از ملت ایران سیلی خوردند مزدوران مواجب بگیر سیاسی و رسانه ای نبودند بلکه اربابان آن ها بودند که در ناتوی عجیب و غریب فرهنگی و اطلاعاتی می خواستند محرم ما را کمرنگ کنند اما شکست خوردند.

وی افزود: دشمنان همیشگی ایران با تشویق مردم به سیاه نپوشید، حسینیه نروید، در هیأت ها دیده نشوید و نذری ندهید، کمپین تحریم محرم به راه انداختند و برای سناریوی جدید این جنگ خیلی تلاش کرده و پول خرج کردند تا اصل عاشورا را زیر سوال ببرند.

مطهرخو تصریح کرد: در خصوص نذری در ماه محرم، تبلیغ کردند که این پول را خرج فقرا کنید در حالی که خودشان در کلاهبرداری رتبه یک را دارند و در این قضیه باید گفت که در این سفره گسترده امام حسین(ع) نیازمندان هم با آبرو و عزت بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشکوه مردم در عزاداری سیدالشهدا(ع) رسوایی دشمنان اسلام را به دنبال داشت

حضور باشکوه مردم در عزاداری سیدالشهدا(ع) رسوایی دشمنان اسلام را به دنبال داشت