مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-03سياسي

ارائه بسته مزایده خانه های تاریخی اردبیل به منظور احیا این بناها


مدیرعامل صندوق توسعه و احیا اماکن تاریخی در سفر به استان اردبیل از ارائه بسته مزایده خانه های تاریخی این استان با هدف احیا این بناها در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل صندوق توسعه و احیا اماکن تاریخی در سفر به استان اردبیل از ارائه بسته مزایده خانه های تاریخی این استان با هدف احیا این بناها در آینده نزدیک خبر داد.

شهاب طلایی 12 مرداد در سفر به استان اردبیل گفت: بسته ای از خانه های تاریخی استان اردبیل با هدف احیای این بناها تا آخر تابستان به مزایده گذاشته می شود.

مدیرعامل صندوق توسعه و احیا اماکن تاریخی افزود: هدف صندوق توسعه، احیای بناهای تاریخی است و ما در وهله اول به دنبال سودآوری برای دولت نیستیم و می خواهیم که با تسهیل واگذاری این بناها به بخش خصوصی به هدف خود یعنی حفظ و احیا بناهای تاریخی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: اردبیل یک مجموعه ثبت جهانی دارد که احیا و بهره برداری از سایر خانه ها و اماکن تاریخی این شهر می تواند پکیج مناسبی را در اختیار گردشگران و علاقمندان به جاذبه های تاریخی قرار دهد.

طلایی با اشاره به اهمیت تعریف کاربری درست برای این بناها، گفت: برای ما در این خصوص نظر استان بسیار مهم است چرا که اداره کل میراث فرهنگی استان با شناخت کافی از بافت اجتماعی و فرهنگی محلات می تواند مناسب ترین کاربری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته مزایده خانه های تاریخی اردبیل به منظور احیا این بناها

ارائه بسته مزایده خانه های تاریخی اردبیل به منظور احیا این بناها