مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-17اقتصادي

اجرای روکش آسفالت بیش از 12هزار کیلومتر از راههای کشور


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از هدف گذاری اجرای روکش آسفالت 12 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و شریانی در کشور خبر داد و گفت: طی پنج ماه اخیر 9 هزار و 700 کیلومتر از این هدف محقق شده و طی ماه های پیش رو باقی مانده کار اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اکبری 26 مرداد در جریان بازدید از پروژه های راهداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: امسال اجرای روکش آسفالت 12 هزار و 500 کیلومتر از راه های اصلی و شریانی کشور هدف گذاری شده بود که استان اردبیل هم سهم خوبی از این رقم به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: طی 5 ماه اخیر 9 هزار و 700 کیلومتر از این میزان اجرا شده است و امیدواریم تا پایان سال بقیه برنامه را هم اجرا کنیم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: یکی دیگر از اولویت های اصلی سازمان راهداری تأمین ماشین آلات مورد نیاز بود که در این راستا با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در قانون بودجه، مجوز واردات 400 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری اخذ شده است.

وی ادامه داد: استان اردبیل جزو 4 استانی هست که مجوز تامین این ماشین آلات به آن داده شده و قرار است 50 دستگاه ماشین آلات راهداری به این استان اختصاص یابد.

اکبری یادآور شد: علاوه بر این قرار شده است 600 دستگاه ماشین آلات راهداری از طریق تولید کنندگان داخلی تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای روکش آسفالت بیش از 12هزار کیلومتر از راههای کشور

اجرای روکش آسفالت بیش از 12هزار کیلومتر از راههای کشور