مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-01سياسي

یک معدن متخلف در رودان سلب امتیاز شد


رییس مجمع مطالبه گران شهرستان رودان از سلب امتیاز از یک واحد معدن شن و ماسه در حاشیه این شهر با حکم دادستان شهرستان خبر داد.

- مصیب داوری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان با تایید خبر سلب امتیاز یک معدن شن و ماسه در رودان افزود: دادستان شهرستان رودان در راستای دستورالعمل نظارت بر حقوق عامه و با توجه به اعتراض مردم شریف رودان بالاخص مجمع مطالبه گران شهرستان پس از 18 ماه پیگیری از طریق مراجع و ادارات مربوطه پروانه بهره برداری از معدن مخلوط کوهی در شمال شهر رودان را به مساحت یکصد و سی هشت هکتار را که با توجه به تخلف بهره بردار به صورت غیرقانونی صادر شده بود را باطل کرد.

وی ادامه داد: این معدن  در سال 1394 از طریق مزایده به یکی از کارکنان شرکت های زیر مجموعه وزارت صمت واگذار شده بود و علی رغم محصور بودن شهرستان و کمبود اراضی مسکونی و نیاز شهرستان به کوهستان پارک و همچنین واقع بودن معدن در حریم شهر در سال 1396 پروانه بهره برداری از معدن مخلوط کوهی با اعتبار 10 سال صادر می شود .

داوری اضافه کرد: دادستان  شهرستان رودان با وجود  مطالبه های مردمی و مجمع مطالبه گران شهرستان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ریئس  قوه قضاییه و با استناد به قانون منع مداخله کارکنان اداره صمت موضوع را با جدیت پیگیری می نمایند و در نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک معدن متخلف در رودان سلب امتیاز شد

یک معدن متخلف در رودان سلب امتیاز شد