مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-12بين الملل

گانتس: تصویب قانون خدمت سربازی ما را به یک درگیری خطرناک سوق می دهد


وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به خطرات تصویب قانون خدمت سربازی که ائتلاف حاکم برای تصویب آن تلاش می کند، تاکید کرد که تصویب چنین قانونی رژیم صهیونیستی را به یک درگیری خطرناک سوق خواهد داد.

- وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به خطرات تصویب قانون خدمت سربازی که ائتلاف حاکم برای تصویب آن تلاش می کند، تاکید کرد که تصویب چنین قانونی رژیم صهیونیستی را به یک درگیری خطرناک سوق خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، برخی رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که یکی از مسؤولان ارشد حزب لیکود در پارلمان این رژیم با پیش نویس قانون خدمت سربازی که احزاب دینی تندرو (حریدی ها) پیشنهاد دادند، مخالف است.

شبکه عبری زبان مکان به نقل از بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پیش نویس قانون سربازی که ائتلاف برای تصویب آن تلاش می کند، ما را به یک درگیری خطرناک سوق خواهد داد که پیامدهای آن متوجه ارتش و انسجام کل جامعه اسراییلی خواهد شد.

گانتس گفت: پیش نویس قانون خدمت سربازی پیشنهاد شده تازه نیست و حزبم (لیکود) تمام تلاش خود را برای تدوین طرح جایگزینی برای این موضوع با هدف رسیدن به توافق نظر گسترده تا حد امکان انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس: تصویب قانون خدمت سربازی ما را به یک درگیری خطرناک سوق می دهد

گانتس: تصویب قانون خدمت سربازی ما را به یک درگیری خطرناک سوق می دهد