مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-27سياسي

امروز به برکت خون شهدای اسلام، نظم نوین جهانی درحال رقم خوردن است


رییس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است.

- رییس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هم زمان با شب تاسوعای حسینی، همچون سال های گذشته، به میزبانی حجت الاسلام رییسی و با حضور تعدادی از وزرا و معاونین رییس جمهور، جمع کثیری از کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری و گروهی هایی از مردم در مسجد سلمان فارسی برگزار شد.

رییس جمهور مکتب انقلاب اسلامی را در ادامه و امتداد مکتب امام حسین (ع) و عاشورا دانست و تصریح کرد: همانطور که امام حسین (ع) با بذل خون خود از جامعه جهل زدایی کرد، امروز نیز خون مطهر شهدای ما با جاهلیت مدرن مقابله و از جامعه جهل زدایی می کند.

رییسی با بیان اینکه امروز به برکت خون مطهر شهدای اسلام، نظم نوین جهانی در حال رقم خوردن است، اظهار داشت: در صف بندی امروز جبهه حق و باطل، همه ما موظفیم با اراده راسخ، ایستادگی، مقاومت و کار و تلاش شبانه روزی رسالت خود را در راه حق به انجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به برکت خون شهدای اسلام، نظم نوین جهانی درحال رقم خوردن است

امروز به برکت خون شهدای اسلام، نظم نوین جهانی درحال رقم خوردن است