مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-26حوادث

حریق یک انبار کفش در مشهد


مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهار حریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان 17 شهریور این شهر خبر داد.

- حسین صالح افزود: صبح امروز چهارشنبه وقوع این آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان ایستگاه های 6،4،20،32،24،2 را به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات به محل اعلامی درخیابان 17 شهریور اعزام کرد که با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، یک منزل مسکونی که طبقه دوم آن با تغییر کاربری به انبار کفش اختصاص داده شده بود ، دچار حریق شده و شعله های آتش به سقف شیروانی 3 منزل مجاور نیز سرایت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی افزود: آتش نشانان برای خاموش کردن حریق از چندین جهت وارد عمل شده و در عملیاتی تخصصی از سرایت آتش به داخل این منازل جلوگیری و آتش سوزی را مهار کردند.

مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد عنوان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق یک انبار کفش در مشهد

حریق یک انبار کفش در مشهد