مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-20سياسي

مواکب برپا شده در خوزستان 5برابر مواکب کل کشور است


مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: مواکب اربعینی که در خوزستان برپا می شود به نسبت مواکبی که در کل کشور برپا می شود، - حدوداً پنج برابر است.

حجت الاسلام و المسلمین میلاد امینی موحد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حماسه و همایش باشکوه اربعین حسینی، تصویری از عظمت، شکوه، وحدت و قدرت اسلام است که به لطف خداوند چندین سال به صورت جدی در قالب یک راهپیمایی بزرگ در حال انجام است.

وی افزود: نقش عراق در حماسه پیاده روی اربعین بسیار پررنگ بوده و مدتی است که ایران در این حماسه و راهپیمایی نقش جدی دارد به خصوص به واسطه موقعیت خاص خوزستان، نقش آفرینی مردم و مواکب این استان در حماسه اربعین حسینی ویژه و منحصر به فرد است.

مسئول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: مواکبی که در خوزستان برپا می شود به نسبت مواکبی که در کل کشور برپا می شود، حدوداً پنج برابر است و به همین دلیل خوزستان به عنوان پایتخت موکب ها معرفی شده است.

حجت الاسلام امینی موحد در خصوص اقدامات کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین حسینی خوزستان بیان کرد: در این کمیته چند کار پیگیری می شود از جمله آن می توان هماهنگی و همراهی با قرارگاه و استقرار موکب رسانه ای در مرزهای شلمچه و چذابه را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب برپا شده در خوزستان 5برابر مواکب کل کشور است

مواکب برپا شده در خوزستان 5برابر مواکب کل کشور است