مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-16پزشكي

رفع بخشی از مشکل کمبود پزشکان پزشکی قانونی در خراسان جنوبی


مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: طی امسال 5 سهمیه برای فعالیت پزشکان در اداره کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اخذ شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: طی امسال 5 سهمیه برای فعالیت پزشکان در اداره کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اخذ شده است.

محمدعلی توکلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دو سهمیه مربوط به شهرستان بیرجند است و شهرستان نهبندان نیز یک سهمیه دارد و جذب روانشناس و متخصص آسیب شناس نیز در سهمیه لحاظ شده است.

وی افزود: جذب 2 نیرو برای آزمایشگاه پزشکی قانونی از طریق آزمون استخدامی انجام شده و پس از اعلام نتایج آزمون، استخدام صورت می گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 1401 تعداد 18 هزار و 208 معاینه بالینی در خراسان جنوبی انجام شده است که نسبت به سال قبل از آن 16.

7 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: از این 18 هزار و 208 معاینه بالینی، مصدومین ناشی از تصادفات با پنج هزار و346 مورد و نزاع با سه هزار و 894 مورد رتبه دوم معاینات را به خود اختصاص داده است.

توکلی با اشاره به اینکه خبر خوش پزشکی قانونی کاهش آمار نزاع در استان است، ادامه داد: در سال 1401 پرونده های نزاع 6.

5 درصد کاهش داشته به گونه ای که در سال 1401 سه هزار و 894 پرونده نزاع تشکیل دادیم که این آمار در سال 1400 چهار هزار و 164 پرونده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بخشی از مشکل کمبود پزشکان پزشکی قانونی در خراسان جنوبی

رفع بخشی از مشکل کمبود پزشکان پزشکی قانونی در خراسان جنوبی