مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-22سياسي

تشکیل شورای بین بخشی برای واحدهای تولیدی در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی به صورت جزیره ای عمل می کنند، ادامه داد: در این راستا شورای بین بخشی برای واحدهای اقتصادی با هدف هم افزایی تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه با بیان اینکه استان در حوزه اقتصاد و رسانه ضعیف است، اظهار کرد: علاقه مند به نزدیک شدن این دو حوزه به یکدیگر هستم، چرا که نزدیکی این دو حوزه منجر به قدرتمندی هر دو خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان به حضور طیف های مختلف در جشنواره اقتصاد و رسانه اشاره و تصریح کرد: این حضور و در کنار هم بودن توسط اتاق بازرگانی فراهم شده و در واقع هدف از برگزاری جشنواره هم همین بوده است.

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در کمک به اقتصاد افزود: با توجه به متوسط بودن سطح واحدهای تولیدی در استان و خوب نبودن روابط این واحدها با رسانه ها، باید به برقراری این روابط کمک شود.

یوسفی اصل با بیان اینکه نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه برگزار می شود، ادامه داد: طی تفاهم نامه منعقد شده قرار است این جشنواره به صورت ملی برگزار شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان به برنامه ریزی انجام شده برای تشکیل شورای اطلاع رسانی اتاق بازرگانی اشاره و تصریح کرد: این شورا با هدف استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای بین بخشی برای واحدهای تولیدی در زنجان

تشکیل شورای بین بخشی برای واحدهای تولیدی در زنجان